joi, 5 decembrie 2013

ce este iubirea




îmi spui doar în sms
să transferăm
dialogul dintre o el şi o ea
şi peste 3 luni
când eu voi fi iar eu
tu o sa dispari!?
ce este iubirea
când te simt eu
şi te vreau noi
iar tu iţi vrei iar liniştea!?
ce este iubirea?
când ai revenit
şi vorbim ca doi prieteni
ce n-au ştiut niciodată
fiorul unui sărut
şi nici ochii nu s-au văzut!?
sms-urile le-am rotit între noi
ca mărgelele unui mag neîntâlnit
dacă vrei să fii cu tine însuţi
urcă-te în acelaşi tren
în care credeai că iubirea
e doar una şi într-un fel
şi vei simţi că nici Oltul
nu mai curge în acelaşi ţel
doar muntele Cozia
de tine se îndepărtează
apropiindu-se tot mai de nori
tu priveşti iubirea
cu aceeaşi ochi
iar ea te priveşte din atâţia
din apă, de munte, de păsări
din atâta cer

http://www.youtube.com/watch?v=9zQX2XqAE8c

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu